Vis enkelt innlegg
Gammel 05-04-14, 21:13   #2
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Stikk! på NRK Super - hva synes du?

Jeg så serien med vesla i fjor og vi likte den godt. Hun blir ni i år. Vi måtte snakke sammen underveis. Den scenen med hunden husker jeg ikke. Vi reagerte ikke på banninga, men vi bor i Finnmark så vi er kanskje forvent. Jeg tenker uansett at det er en naturlig greie i de fleste ungdomsmiljøer og jeg synes slike serier i så stor grad som mulig skal speile virkeligheten. Det er det som skaper tillit og engasjement og utgangspunkt for gode samtaler.

Jeg synes aldersgrensen er grei og synes NRK tar sitt ansvar alvorlig. De advarer jo mot sterke scener før hver episode.

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er aktiv nå   Svar med sitat