Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-07, 00:52   #71
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet?

Jeg ville ikke hatt nakenbilder av meg selv på veggen dersom ungene hadde passert 10–12 år i alle fall. Jeg vil helst spare dem for å måtte være redd for at vennene skulle komme til å se eller høre om bildene, for slikt noe er jo avsindig flaut for mange ungdommer. :minnes med gru hva man kunne bli flau over i tenårene:

Forøvrig er det en helt hypotetisk problemstilling; i mitt hus får ikke folk henge avbildet nakne på veggen. Selv babyene har klær på fotografbildene våre. Jeg liker rett og slett bilder med klær mye bedre (men det er ikke fordi jeg er prippen, så jeg ville ikke "reagert på det" dersom jeg hadde oppdaget at naboen hadde nakenbilder av seg selv på veggen).

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat