Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-19, 10:06   #470
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2019

Jeg kommer kanskje og ødelegger stemningen her, men er det flere enn jeg som har hatt (flere enn) to konfirmanter og opplever forskjellsbehandling ift gaver? For ordens skyld, konfirmanten selv har ingen kontroll på hva søsteren fikk og av hvem, men det har jeg. Og jeg blir lei meg på hans vegne. Det ligger nok litt såre følelser rundt forskjellsbehandling generelt til grunn, og det dreier seg både om store summer som jeg mener er feil, men også de som enten ikke ga ham noe eller ga mindre enn til søsteren. Det siste prøver jeg å riste av meg, kan jo skyldes mange ting. Det er ikke aktuelt å ta opp temaet rundt den store summen, mannen min mener at jeg kommer ut som den tapende parten uansett hva jeg sier. Føler meg smålig og utakknemlig, men det er jo på konfirmantens vegne.. Men som sagt er han strålende fornøyd.

Sukk. Burde vel ikke ha ligget på åpent forum. Men prøver å være generell.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat