Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-17, 23:32   #29
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mer kjøttfri mat. Hvilke matvarer er det greit å ha i hus?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Meathis er skikkelig ekkelt. Samme med Quorn. Og oumph. Hvis jeg måtte velge mellom å spise det og å spise kjøtt, hadde jeg helt klart valgt kjøtt. Jeg er ikke et bra nok menneske til å ofre meg sånn as.

Er det noe som er ok/godt da? Min voksne datter har vært veganer lenge, og det kan være greit å ha noen alternativer i f.eks familiemiddager, høytider osv. Hun benytter det vanligvis ikke selv, så jeg får ikke noe svar av henne. Hun spiser det gjerne på besøk da, hun er tilpasningsdyktig, men jeg vil jo gjerne at hun skal få noe som er skikkelig godt.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat