Vis enkelt innlegg
Gammel 30-07-20, 09:44   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Black and white-challenge - Women supporting women - eller?

Kritikken og opprinnelsen kom fort i min feed, men jeg det har også vært mange som bare har postet bilde av seg selv. Jeg syns denne type aktivisme er fullstendig meningsløs, og temmelig irriterende. En ting er å spre en kampanje fra Amnesty eller noe annet man tror på, men der har man en kontekst, slik at folk som ser det skjønner greia. Sånne hemmelige greier der man skal nominere blir bare støy, og oppleves mer som en popularitetskonkurranse der man håper å bli nominert, så man kan vise fram et deilig bilde av seg selv. Women supporting women ved å plæstre internett med søte bilder av seg selv? For noe tøys.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat