Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-16, 21:58   #3
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 19 oppvaskbørster, noen høyere?

Haha. For ti år siden fikk jeg forbud mot å kjøpe servietter og telys, da Teomannen konfronterte meg med 500 telys og 2000 servietter i kjelleren. Jeg gjorde som deg og tok med en pakke hver gang jeg var på IKEA. I tillegg hadde vi sikkert minst 200 batterier, men det syns han ikke var noe å si på, for det trenger man jo.

Jeg brukte opp de siste serviettene for et par-tre år siden. (Så nå har vi aldri servietter mer, for nå husker jeg jo aldri å kjøpe.) Telysene jobber vi med ennå.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat