Vis enkelt innlegg
Gammel 18-06-21, 10:10   #126
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.897
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken luksusmat synes du er oppskrytt?

Men det er en del mat man må spise ofte og over lang tid for å sette pris på, altså. (Og nei, jeg sier ikke at man må, bør, eller skal gjøre dette.) Men det er ting jeg har brukt årevis på å lære meg å elske. Ikke bevisst, men plutselig en dag oppdager man at man liker det kjempegodt og ikke forstår hvorfor man ikke alltid har syntes det. Synes begrepet «acquired taste» er et veldig godt begrep som jeg ikke finner tilsvarende av på norsk. Det er jo gjerne slik de fleste etterhvert lærer seg å bli glad i for eksempel kaffe og vin. Eller oliven og ordentlig mørk sjokolade.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat