Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-19, 08:57   #13
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.542
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mascara er du fornøyd med?

Jeg bruker vanligvis også den "Volume Million Lashes" fra L'oréal. Fornøyd med den. Er ikke plaget verken med dryssing eller irritasjon. Forrige gang ble det en annen type (samme merke, grønn beholder), den som tilfeldigvis stod i en boks ved kassa på H&M da jeg handlet. Den viste seg å ha en bøyd kost, og det ble bare tøys, jeg greide alltid å kline det utover når jeg tok den på (har jo bare vært mascarabruker i ca 30 år, og plutselig kladdet jeg mer enn 13-åringen min ...). Nå har jeg heldigvis brukt den opp, og er tilbake til den vanlige. Mascaraen var helt grei altså, når den først kom på, det var bare jeg som aldri fikk teken med den kosten. Ikke skjønte jeg poenget med den heller.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 05-03-19 kl 09:04.
My er ikke aktiv   Svar med sitat