Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-10, 23:10   #28
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shabby chic, in eller ut?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg tror det er ganske definitivt over blant dem som liker å være i forkant, ja. For en stund siden også. Det betyr jo ikke at man må kaste det ut hvis man liker det.

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Egentlig kan man vanligvis regne med at det er over hvis man har hørt om det.

Enig på alle punkter. Det kommer jo an på i hvilke kretser man ferdes, men blant de kuleste av de kule var det over for sikkert 3-4 år siden, minst. Søsteren min pleier å fange opp ting rimelig kjapt, og hun ga meg noen shabby-chic-inspirasjonsbilder til storesøsters barnerom da hun lå i magen for snart 6 år siden. Idet man begynner å se produktene i interiørshoppingtråden her, kan man regne med at det er på god vei ut.

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Hva er egentlig stilen nu til dags? :i opppussingsmodus:

Naturmaterialer i kombinasjon med moderne, minimalistiske møbler i syntetiske materialer. Svart, grått, brunt, skitne pasteller:
http://www.elleinterior.no/?id=26572

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)

Sist redigert av Majsa : 23-02-10 kl 23:41.
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat