Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-08, 19:59   #12
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 80-tallet, slik vi hadde det ...

Clynol og sad Sam?

Jeg hadde glansdager, del 1, på slutten av 80.tallet, og gikk ikke av veien for store briller og en god hjemmepermanent, ah, det var tider det...

STS tur til England, spikertrange Levis, Hubba Bubba helst blå.. Solo på glassflaske og Olos på baksiden, Debby øyenskygge og Young Yellow(litt usikker på skrivinga her) på munn, vælvefull på moltelikør og peach canei.

Jeg rakk også å få førerkort på det glade 80.tall, og en kjøretime kostet kr 240,-. Jeg hadde 7 stk.

Alt var egentig greit på 80.tallet, untatt når jeg får bildebevis, da hender det at jeg gremmes. "Gremmes" var stort på 80.!!

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat