Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-19, 12:18   #12
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen som har prøvd PlayStation vr?

Vi har det - men her er det nok de voksne som synes det er gøyest! Jeg skremte forresten vettet av niesa mi (voksen) som spilte et sånt grøsserspill med briller+øreplugger på da jeg kilte henne på kinnet ved et uhell

Siden det er aldersgrense 12 år på elns på bruk av brillene er det ikke spesielt mange barnevennlige spill tilgjengelig. Og det er en utfordring, siden sønnen min (som er 17 men psykisk utviklingshemmet) trenger spill tilpasset barn både i innhold og kontrollering. Vi har ikke sånne "kontrollpinner" men har ikke savnet det heller.
Vi har disse spillene - og etpar andre, men disse er vel de morsomste, dog er snakkingen på engelsk (som er irriterende når man ikke kan det...) og sønnen min må ha litt hjelp med styringa:





Også skal vi prøve oss på dette som julegave, så det har vi ikke testet enda



Også har vi dette som kom med boksen, det er vel mest for å lære å bruke det men her i huset har dykkingen vært mest populær (men den er ikke interaktiv, det blir som å se en film), de andre spillene i settet er interaktive


Sist redigert av m^2 : 15-12-19 kl 12:29.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat