Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-12, 23:15   #95
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Barnehagen hevder frukt gir hyperaktive barn

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

Dette merker jeg at jeg - som ansatt - hadde kommet til å ignorere glatt. Ikke snakk om at jeg hadde hatt samvittighet til å praktisere dette, verken overfor meg selv eller barna. Vi opererer ganske fritt på min arbeidsplass, og vurderer fortløpende behovet for mat hvis barna er sultne utenom hovedmåltidene. Særlig når det gjelder de aller minste barna.

Ettermiddagsmåltidet er senere hos oss enn mange andre steder, ser jeg, 14.30 eller 14.45, og består av påsmurte brødskiver eller knekkebrød, og frukt/grønnsaker. Noen spiser litt, noen spiser mer. Har aldri hørt foreldre ønske at barna spiser mindre enn de gjør heller.

Har disse folka som bestemmer vært "i felten" og virkelig opplevd disse ungene med lavt blodsukker?

De skulle vært her hjemme hos meg og sett min hylende toåring klore seg fast i låret mitt når jeg lager middag når vi kommer hjem fra barnehagen når hun ikke har spist på fem timer.

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat