Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-21, 09:10   #39
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når batteriet på bilen blir flatt i kulden ...

Altså; jeg skjønner godt følelsen din. Jeg kan ingenting om bil og orker ikke å forholde meg til bil som ikke fungerer. Kostnaden ved reparasjon er nå ting, men alt "styret" er langt verre. Derfor kjøper vi helt ny bil når vi først kjøper bil, og den byttes ut når vi finner god nok grunn for det. (Siste grunn - kvittet oss med et gedigent flak av en dieselbil med plass til tre barneseter i baksetet med en snerten elbil som var billigere i bomringen OG mer miljøvennlig ettersom ungene er nærmere å kjøre bilen enn å sitte i noe sete.)

Privatøkonomisk er det garantert helt idiotisk, men det er godt å vite at det alltid fungerer.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat