Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-19, 21:43   #51
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du motorsykkellappen?

Ting forandrer seg gitt. Jeg som var helt anti motorsykkel har nå samboer med Harley Davidson. Og satt flere lange turer bakpå i fjor sommer, og nå blir sykkel en hentet frem igjen i helga og vi planlegger langtur i pinsa.

Helt uaktuelt å ta lappen selv, men hadde vel ikke helt sett for meg at hun som var 4 år når jeg svarte forrige gang i tråden nå er 15 og øvelseskjører på lett motorsykkel og er helt bestemt på å ta lappen på lett sykkel så fort hun kan.

Samboeren min fikk meg til å teste lett sykkelen en runde rundt kvartalet, med han løpende ved siden av, og det er ikke noe for meg å kjøre selv. Balanse som ei ku og synes 20 km/t var skummelt og glemte hvor bremsen var og plundret med svinger. Hjelper sikkert med øvelse, men frister ikke kjøre selv gitt.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat