Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-21, 22:05   #106
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.211
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Har du, partner eller avkom problemer med tånegler som sprekker opp sideveis, parallelt med negleroten? Kanskje det spilles fotball? Eller har dere av andre grunner problemer med spesielt stortå, kanskje fordi dere må bruke trangt fottøy? Da er dette redningen:



Neglen på stortåen på begge føttene til min datter sprakk opp og delvis delte seg sideveis. Hun fikk småsår i kantene fordi neglene sprakk opp, og hun hadde vond! Jeg ble tipset om Nalox av en som har behandlet fotballspillere og folk som driver med friidrett. Det er dyrt (men på tilbud hos Farmasiet fram til 9 mai), men innholdet rekker til mange behandlinger. Påføres hver kveld. La tørke, og så er du ferdig. Resultat kom hos oss allerede etter en uke. Jeg trodde ikke det skulle virke men måtte prøve siden min datter vurderte å slutte på fotball på grunn av sårene.

Vidunderkur, selv om min datter verken har neglesopp eller psoriasis!

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat