Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-10, 22:07   #119
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørønskeliste

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Mannen min er omsider enig i at den ER vakker (for nå har han nemlig sett den IRL), men mener at vi kommer til å få problemer når det blir forbudt med glødepærer.

Hva tror vi om det?

Pæren vises ikke: det er en melkehvit kuppel inni lampen helt øverst, så det kan tenkes at det kommer til å gå helt greit. Jeg har ikke sett den ovenfra. Det er mulig at pæren vises fra oversiden, hvis det er av betydning. (Noe det ikke er for mitt bruk.)

Hvis ikke får jeg, som du er inne på, kjøpe en trailerlast med glødepærer sammen med lampen.

Og tenk at du valgte en BMW foran denne. Tsktsk. Ja, også

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat