Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-19, 14:15   #7
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sykkelbukse med padding til dame, lang eller kort

Jeg bruker ikke sykkelbukse på spinning, men utesykling er noe helt annet, en helt annen bevegelse mellom sykkelsete og skritt.

Jeg har to sykkelshortser som jeg er fornøyd med, begge kjøpt på g-sport. Fant bare en nå, men det er ikke noe merke på den, så jeg vet ikke hva den heter. Har også endel jeg IKKE er fornøyd med, og felles for de er at de var billige, flere kjøpt på ebay. Så det anbefales absolutt ikke. Også viktig å ha sykkelbukse som er laget for damer, da utstyret vårt trenger litt annen fordeling av paddingen enn det mannfolka trenger. Men det vet du sikkert.

Tror nok uansett det er lurt å bruke litt penger på det, for en dårlig sykkelbukse er liksom nesten verre enn å ikke ha på sykkelbukse.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat