Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-19, 14:36   #1
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Utfordring: En høykalori, helst lavkarbo, kjøttfri rett til en ikke-eventyrlysten fam

Ett av barna har begynte å mislike en del kjøtt, og da jeg kontret med at "ja, men proteiner må du ha, og du vil jo ikke ha belgfrukter!", så kom det kontant "det gjør jeg VEL!", med ekko fra minst ett av søsknene. Og det er nok sant at jeg har prøvd litt halvhjertet, ikke fått det godt, og så gitt opp...

Det er viktig at det er kaloririkt, i tillegg til næringsrikt ellers. Tilleggsutfordring: Jeg lever for tiden lavkarbo blant annet fordi jeg sover så mye bedre da, og jeg trenger så veldig søvn. Så det er fint om det er lite karbs., men ikke noe must. Hadde bare vært snedig om det funket til det også. De andre kan få karbs i tilbehøret, som til hverdags.

Vi liker ikke spicy mat, og gjengen er generelt ikke spesielt eventyrlystne på smaker og konsistenser.

Så, gi meg en god oppskrift på noe som smaker knallgodt, og som jeg har gode odds til å få til på første forsøk!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat