Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-18, 09:10   #34
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kake skal jeg lage?

Tenker det blir gulrotkake. Det går nok helt fint hvis jeg gidder å måle opp andre ting enn mel og sukker.

Jeg er ikke SÅ elendig til å bake, egentlig. Jeg får alltid mye skryt for kakene mine. Problemet er bare at repertoaret mitt begrenser seg til gulrotkake og pavlova... Jeg laget en god ostekake for et par uker siden, men jeg har aldri noensinne bakt bløtkake, marsipankake, diverse sjokoladekaker, nøttebunner og sånt som mange liker. Mye av grunnen er ar jeg ikke synes det er noe godt. Ikke sånn at jeg brekker meg, men det gir meg ingenting (bortsett fra gode sjokoladekaker). Da mister jeg motivasjonen.

Gjærbakst gir meg enda mindre, og noe av grunnen er nok at jeg ikke kan spise det selv.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat