Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-15, 07:55   #37
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utfordringer med nøttefri barnehage

Jeg skal faktisk ikke mene for mye om vi var nødt til å unngå brød som inneholdt spor av nøtter eller ikke. Jeg bare sjekket det brødet vi kjøpte, og siden det ikke stod at det inneholdt verken nøtter eller spor av det, så fortsatte vi som før. Jeg husker at det ble strengt forbudt å ta med nøtter og nøttepålegg i barnehagen. Siden min lille knert ikke kan fordra nøtter var det svært uproblematisk for oss.

Så jeg synes dere skal spørre barnehagen eller foreldrene til barnet om ditt barn også må unngå ting som inneholder "spor av nøtter". Snuppa har flere venninner med glutenallergi. Noen av dem kan spise ting som inneholder "spor av gluten" og andre kan ikke det, så det er jo forskjell på allergikere også. (Men gluten er jo mer takknemlig med at det ikke er i lufta på samme måte som nøtter; etter hva jeg har skjønt.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat