Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-19, 22:14   #39
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nord-Jylland i morgen (fredag), hvordan slå ihjel en dag?

Opprinnelig lagt inn av Carpe Diem, her.

Synes det var litt uklare åpningstider på hjemmesiden. Vet du om det er åpent nå på vinteren?

Jeg vet dessverre ikke...

Men siden tråden ble dratt opp igjen, kan jeg jo nevne at Råbjerg Mile var utrolig kult! Det er jo et år(?) siden nå, men jeg tror det var på samme turen vi besøkte det der fyret som snart detter i sanden, hva er det nå det heter? Noe som ligner på Råbjerg Mile, eller Knuth-et-eller-annet? Det var også litt stilig.

Skagenmuseet var flott!

Vi var også på Nord-Jylland nå i høst som var. Hadde en fin tur og boddd da på i Blokhus.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat