Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-18, 23:11   #104
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting man gjør og ikke gjør i USA?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Vet du, slapp av! Nok en gang, USA er lett å være turist i. Jeg har oppført meg slik jeg ellers oppfører meg, og det har gått veldig fint. Jeg har betalt med kort over alt, det har også gått veldig fint. Jeg har sikkert tipset et sted jeg ikke burde, og sikkert glemt det et sted jeg burde, det har også gått fint. Folk er åpne og vennlige, du får hjelp om du trenger det.

Enig. Det var myyye skremselspropaganda på gang da jeg skulle reise, alle hadde negative meninger om ditt og datt og jeg måtte passe meg for så mye. Jeg var jo nesten pissenervøs på flyplassen (men okei, jeg hadde en elendig opplevelse der også da, de var dritsure i kontrollen og det tok timesvis i flere køer bare for å hente kofferten og komme seg til taxien, jeg ville nesten bare rett hjem til Norge igjen midtveis i køen) men det gikk jo så fint. Hyggelige folk, tipsing var aldri noe problem selv om vi sikkert tråkket helt ubevisst i salaten noen ganger (de er snille med turister altså), UBER*var fantastisk og noe jeg virkelig savner her, og i det hele tatt.

En av de tingene jeg og sambo dog stusset veldig på, var toalettene som alltid var fylt nesten opp til kanten med vann. Sambo klaget på "baller som hang nedi vannet" og man fikk jo knapt tørket seg uten å bli våt på hendene. Why, oh why er det slik?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat