Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-16, 14:23   #131
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Can you do the Asian Squat?

Det er jo fascinerende hvor ulike kropper folk har. Selv har jeg innmari korte armer. På yoga binder jo folk armene rundt seg i hytt og pine, jeg klarer det pokker ikke. Noe er selvsagt bevegelighet, noe er hvor tykk man er. Men så, en dag oppdaget jeg at når man satt på rompa, så fikk vi beskjed om å løfte oss opp med en hånd på hver side. Jeg rekker ikke ned!! Mens en annen dame både rekker ned, og såpass mye at hun får en stor bøy i albuen. Selvsagt er det da vanskeligere for meg å rekke mye rundt kroppen min.

En annen variant er å sitte på rumpa, ha høyre kne opp foran seg (som på huk), ta høyre arm på innsiden av høyre kne og deretter rundt foran og på utsiden av kroppen. Men kneet mitt er jo mye lavere enn andres kne, så jeg får det ikke til pga korte bein. Armen min går jo mye høyere enn kneet. mens de andre med lengre bein har masse kne/bein stikkende opp etter å ha gjort det.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat