Vis enkelt innlegg
Gammel 28-06-13, 16:08   #1
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.446
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Barnehagebursdag nybegynnerspørsmål

På plassen til ungene, i barnehagen, lå det idag bursdagsinvitasjoner til en jente i barnehagen. Dette er første gang til noen vi ikke kjenner. Jenta blir 4 år.

Høres 50-100kr pr gave fra hver unge ok ut? Jeg vet ikke om de har fastsatt noen takster der, våre begynte i februar og dette er som sagt første bursdagen som ikke er til venners barn. Hva kan slå an når man ikke kjenner jenta? Jeg tenker bøker, hobbyting, hårstæsj...

Er det naturlig at jeg er med eller bør jeg helst spørre om dette er i orden først?

Og hva med allergiene til gutten vår - er det ikke mest greit om jeg tar kontakt i god tid å spør om menyen og finner ut av hva jeg eventuelt bør ta med? Dette blir forresten første store utfordring, han skjønner ikke helt dette her enda og har ikke opplevd særlig at han ikke kan forsyne seg med det han ønsker fra det som står på bordet. Venners barn har tilpasset til alle i selskapet og det samme gjør jo vi men det er ikke noe jeg forventer.

Og en ting er jentene, på med en kjole og de er hverken for pynta eller for hverdagslige men hva med gutten da? Skjorte og bukse? Noe annet?

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat