Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-08, 13:12   #25
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør jeg kjøpe mac?

Jeg switchet til en MacBook Pro for to år siden, og har ikke angret. Litt overgangsfase, men lite krøll å finne ut av tastaturet (det klarer du, Polyanna!), og jeg opplever den som mer stabil enn PC-ene jeg har hatt før (men ikke som i at den aldri henger seg).

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Mac er dyrere, med dårligere spesifikasjoner på maskinvaren, men mer intuitiv programvare.

Det stemmer, men mitt inntrykk er også at man har brukt litt mer tid på velge maskinvarkomponenter som fungerer skikkelig sammen. PC-ene jeg har hatt har føltes mer «sammenrasket» av Det Aller Siste Nye. Det er selvsagt høyst subjektivt, og jeg kan være dopet på kaffe latte, men jeg har inntrykk av at byggekvaliteten er bedre. Men fortsatt irriterende dyrt, ja.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat