Vis enkelt innlegg
Gammel 18-04-08, 14:34   #354
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.960
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Jeg, syns det var greit at det kom en del foran meg i køen. Så fikk de ordne opp. Lage lover og regler, bestemme hvem som skulle bestemme og hvem som hadde ansvar for hva. Når alt så ut til å være innkjørt og i rute bestemte jeg meg for å komme etter. Og siden teknologien og utviklingen var kommet så langt så valgte jeg å ta fly. Da jeg kom frem ble jeg tatt godt i mot og følte meg hjemme fra dag en. Siden jeg bokstavelig talt kom fra ingen ting har jeg ikke noe behov for å flytte, selv om jeg i perioder må koble helt ut og finne meg en stille krok.

For å finne FP brukte jeg et reisebyrå kalt google, som fant ut at akkurat FP var ferieplassen for meg. Her møter jeg likesinnede og kan tulle litt samtidig som jeg får være så seriøs som jeg bare vil.

Takk FP

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat