Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-19, 20:47   #17
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.422
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnåff av spinnåff: Hvilke filmer har du bare klart å se én gang?

Lilja 4-ever. Den skal jeg aldri, aldri, aldri se igjen.
Gutten i den stripete pysjamasen.
The last king of Scotland.
Breaking the Waves.

Trainspotting og Kids er jeg også i tvil om jeg hadde taklet å se på nytt. Førstnevnte særlig på grunn av den babyen. Det har klistret seg fast.

Egentlig gjelder det vel stort sett de (få) filmene jeg har sett som inneholder tortur og/eller grusomheter mot barn. Stort sett velger jeg dem bort i utgangspunktet, men av og til har jeg gått på en smell.

Har aldri opplevd en film som ble så skummel at jeg ikke orket å se den igjen, men jeg har heller ikke vært så glad i å se skrekkfilmer, så de skumleste har jeg trolig ikke sett en første gang heller. Men når jeg først har sett ferdig en skummel film så er den jo ikke skummel lenger, så da har jeg aldri hatt problemer med å se den igjen av den grunn i alle fall.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 14-10-19 kl 20:58.
My er ikke aktiv   Svar med sitat