Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-23, 16:00   #939
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.164
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Det var vel mer slik jeg tolket spørsmålet til Nada. Men jeg tar det på min kappe at jeg leste hele "diskusjonen" ( ) feil.

Det kan jo godt hende spørsmålet var ment sånn. Men jeg synes det er litt urettferdig å anta at de som svarte, mente det som kortsynte/selvsentrerte råd.

Men siden dette egentlig er en «hva lurer du på»-tråd, så kan jeg jo fortelle (og til og med holde meg noenlunde til det temaet vi snakket om!) at jeg for tiden lurer på hva vi skal gjøre i sommerferien.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv