Vis enkelt innlegg
Gammel 06-09-22, 13:32   #83
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.173
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Soppdreping / fjerning av silikon på bad. Hvem kan vi kontakte

Jeg har hatt M-tett på besøk i dag. Har lest på FB-siden og ser at de som er kritiske der, er i konflikt med selger eller forsikringsselskap om hva som er "godt nok", og jeg forstår godt at man i en forsikringssak ønsker et nytt bad som er sånn som det "skulle være", heller enn "godt nok" i betydningen "holder noen år til". Men jeg er i og for seg ute etter det siste.

Veldig grundig befaring, men han var skeptisk til om badet oppe kunne utbedres delvis.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat