Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-11, 15:19   #39
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.930
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min datter forstår meg ikke

Du får kjøpt sånn på cacas.no, de har også butikk i Oslo. Her er direkte link til formen.. Det følger med en "dukke" til kakeformen også, men den har ikke ben, men en pinne å stikke ned i kaka, så det kan fort bli litt skuff hvis bursdagsbarnet tror det står en dokke oppi der. Men veldig lettvint hvis bursdagsbarnet er ninforstått med det
Skal du ha barbidokke oppi må du ha et sukkerbrød til underst altså, så den blir høy nok.

Men jeg la bare kakebunnene oppå hverandre og skar de til i den fasongen altså. Ikke noe hokupspokus det.
(går du på PALS-utsalget på majorstua får du forresten ferdigfarget marsipan også Vet ikke om de har det på cacas? )

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat