Tråd: Vindkraft
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-22, 10:01   #13
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vindkraft

Her har vel ting stoppa litt opp. Det var store planer om utbygging og fleire møter blei holdt. Nokre grunneigarar var veldig for dette og sto klar til å selge til vindkraftselskap. Så sa kommunen nei, og det ligger vel inne no at store deler av området som skulle bli vindpark, blir verna område i staden for.

Igjen står nokre rasande grunneigarar.

Veldig enkelt fortalt. Eg veit at eg ikkje vil ha vindkraft her, men eg har ikkje eit godt svar på kva som skal komme i staden for. Med tanke på alt vatnet som er her og alt det som er bygd av veier innover i fjellet for å ha tilgang til oppdemma vatn, så burde det vel gå ann å jobbe vidare med det ein har, i staden for å øydeleggje enno meir?

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat