Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-14, 11:30   #52
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolestart for 5-åringer?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg snakket generelt, ja, jeg tror det er flere enn min, for å si det sånn.

Tror du virkelig, helt på ordentlig, at det store flertallet (som det jo må være snakk om dersom vi skal innføre skolestart i den alderen) av 4-5-åringer er klare for å sitte stille flere timer hver dag, avbrutt av så korte pauser at de knapt nok rekker å kle på seg for å komme seg ut, dele sin ene voksne (som bare er tilstede i undervisningstiden) med 30 andre 4-5-åringer osv.?

Jeg har vondt for å tro at det finnes en eneste 4-åring som har bedre av det enn det som skjer i barnehagen. Å være skolemoden handler om så mye mer enn å være klar for å lære å regne og skrive.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat