Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-13, 22:35   #53
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Korleis var din barndomsferie?

Sverige hos familie, eller Stavanger. En gang dro vi på Roadtrip til Finland med tog, vi hadde ikke bil da jeg vokste opp. Da skulle vi ligge på campingplass, og jeg gledet meg helt vilt, for det var sånn bare "alle andre" gjorde, men campingen var så dårlig at moren min nektet, og vi dro til nærmeste hotell i stedet, ferien ble like fin fordet altså. Vi var i Wasa, husker jeg, første gangen jeg var i fornøyelsespark annet enn dyrehagen i Borås da.

Ett annet år hadde vi planlagt lignende tur til Finland, bare til Helsinki i stedet, og hadde lagt så mye kule planer, men dagen før vi egentlig skulle dra så kom pappa med kontrabeskjed, han måtte til Stockholm på en diger tilstelning med fagforeningen. Jeg var knust i dagevis, men Stockholm-ferien ble jo kul da Men der og da var det heeelt grusomt, og så ble det jo en uke etter vi egentlig skulle dra.

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat