Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-07, 09:35   #1
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilket digitalt speilreflekskamera skal jeg velge da? (noen spørsmål)

Jeg har ikke fotografert på mange år, og kjenner at jeg savner det veldig. Derfor har jeg lyst til å gi meg selv et nytt kamera til 30-årsdagen min. Jeg ble veldig inspirert av Myrsnipas tråd, og har fått anbefalt Canon EOS 400 av en fotokamerat også. Jeg har veldig, veldig lyst på det - men så er det litt dyrt.

Spørsmål:

1. Hva er fordelene med EOS 400 fremfor EOS 350?

2. Jeg er ikke veldig god til å fotografere, og kommer nok til å bruke automatikken veldig mye. Finnes det noen kompaktkameraer som er på høyde når det gjelder billedkvalitet, og som egner seg til å eksperimentere med?

3. Noen som har et objektiv å anbefale til EOS 400D, eller er kit-objektivene bra nok?

4. Jeg kikker litt på Nikon også. Hvilke digitale Nikonkameraer er kompatible med linser tilhørende et gammelt manuelt speilreflekskamera?

5. Hva burde jeg kjøpe?

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat