Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-20, 08:43   #1225
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Hva gir dere i gave til egen konfirmant?

Snuppa fikk jo bunad. Faren hennes og jeg delte kostnadene til den og selskapet. Vi gikk fra hverandre ti år før konfirmasjonen. Poden ønsker seg ikke bunad, og heller ingen store ting som tilsvarer bunad. Bunaden til snuppa kostet vel rundt 15-20 tusen tenker jeg. Husker ikke eksakt. Så hva gir vi til poden? Pappan og jeg er fortsatt gift. Men jeg tenker at det ikke blir helt riktig om han får halvparten i gave bare fordi han har foreldre som fortsatt bor sammen.

Min 02-konfirmant fikk i si tid opsjon på bunad. Han har til 25-årsdagen til å bestemme seg. Han har allerede begynt mase på når han skal få bunaden Men eg venter til han i alle fall har passert 20 for å vere sikker på størrelse.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv