Tråd: Haddy og boka
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-19, 13:44   #177
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Det er fortsatt forskjell på en relativt ukjent ungdomspolitiker som blir liggende og en av Norges aller mest profilerte og mektige menn som insisterer på å forbli rikspolitiker. Førstnevnte mangler en del medietrening og medieerfaring, som tilsier at pressen bør trå varsommere.

Ikke at jeg forsvarer Tonning-Riise på noen som helst måte, han bør absolutt ikke få noen tillitsverv og bør overlates til politiet, men det var mye mindre grunn til mediekjør der, tenker jeg. Også av hensyn til offeret, som var utsatt for noe mye mer graverende enn det Giske har gjort, meg bekjent.

Mulig han var ukjent. Men det var kjent at han var en overgriper også før han ble valgt som leder. Gi det et par år til så er han tilbake i politikken sterkere enn noen gang.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat