Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-06, 21:40   #174
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: New Age, engler, krystaller og chakra (gammelt NM-innlegg)

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Ok, men da er det ikke lengre reinlav fra Hardangervidda, men en kopi som er fremstillt i et laboratorium. Kunstig, ikke naturlig.

OK, da. Flisespikker. Cyclosporin er opprinnelig fremstilt av reinlav fra Hardangervidda. Nå har jeg bare hørt denne historien anekdotisk da jeg jobbet i firmaet, så akkurat hvor mye som skal til for å utvinne virkestoffet skal jeg ikke påstå at jeg er informert om.

Og kroppen er flink til mye, men kan ikke såvidt meg bekjent se forskjell på naturlig og kjemisk fremstilte molekyler, så fremt de er identiske (identiske som i samme molekyl, samme stereoisomer).

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat