Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-12, 10:11   #37
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Må ha" fra IKEA

Tiden er egentlignet kjappere gode enn flyttingen. Min bror kan nemlig låne bil og kjøre hit og hente rester av flyttelasset om et par uker. Han skal sikkert på IKEA uansett, min svigerinne har sagt noe om noe hun skulle hatt...

Tid er den knappe faktoren her.

Mamma kan være "pakkende barnevakt" etter legging torsdag og fredag, jeg henter henne i kveld. En av disse kveldene må mannen jobbe lenge (tømme kontorplassen sin) men teoretisk kan jeg muligens snike inn en IKEAtur den andre kvelden. Om han bare er enig i at det er en god ide, heller enn å kjøpe tre ganger så dyr spisestue når vi har flyttet, og en brannbilseng til Knerten (som jeg egentlig har lyst til, men ikke helt klarer p forsvare prisforskjellen...)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat