Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-09, 01:53   #14
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Glitters parmesankylling

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Smaker den like godt, eller merker du godt forskjellen? Jeg husker du tipset meg om den men jeg fant den ikke i noen butikker den dagen jeg lette, og så gikk det i glemmeboka. Må jo prøves. Jeg har smakt et sånt billigpulver en gang, rød og grønn boks. Det var fælt. Det er sånn de ofte setter på bordene på pasta-kaféer (feks. Pasta Fresca).

Det pulveret du snakker om er rapesan, kan ikke sammenlignes med parmesan eller grana padano i det hele tatt.
Grana padano er en fullgod erstatning for parmesan, den er laget i området rundt der de lager parmesanen, (kuene beiter ikke på den og den beitemarken eller høyden over havet osv. som er kravet for å få lov til å kalle en parmesan for parmesan...) Men ellers er den omtrent helt lik.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat