Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-15, 18:58   #1
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.951
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Å parkere på HC-parkeringen!

Jeg blir så sint når det står fete, dyre biler uten HC-parkerings-tillatelse med motoren i gang på HC-parkeringen! Sånne folk som er for fulle av seg sjøl til å gidde å gå 30 meter fra den vanlige parkeringen når det er litt mange biler på de nærmeste plassene.

Jeg har ikke behov for HC-parkering sjøl men respekterer da at andre kan ha det og at jeg ikke har vondt av å gå noen meter, men det gjør altså ikke alle. Og verst er de med de dyreste og de med de eldste og dårligste bilene (ungdom med dårlig råd?). De med vanlige passlig dyre midt-på-biler parkerer på vanlig plasser.

Bør man ha noe ferdigskrevne lapper i bilen med en melding å sette under viskeren til sånne? Forslag til noen slående kommentarer?

banana er ikke aktiv   Svar med sitat