Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-19, 15:52   #78
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg lurer på om folk har begynt å få et rimelig forvridd bilde av hva "naturlig alder" ser ut som, ass.

Det tror jeg nok vi har. Det er veldig få som reagerer på at en førtiåring ikke har grått hår, selv om de fleste førtiåringer nok har minst 50 % grått i håret om de ikke gjør noe med håret sitt. Men- vi reagerer på botox og fillers og alt sånt, fordi det fremdeles er mer normalt å ikke ha fixet på trynet som 40-50-åring enn å ha gjort det. Dvs. Det kan godt hende det er flere som gjør det enn jeg får med meg, men jeg får med meg de som har hatt mindre heldige operasjoner/inngrep. Med mindre heldige mener jeg at man ser annerledes ut enn du gjorde før.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat