Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-21, 16:01   #14
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valg - hvilket parti

Både en FrP-er og en SV-er kan si at de stemmer sitt parti fordi de er opptatt av en god innvandringspolitikk, kan være greit å finne ut hva man selv mener for eksempel er en god innvandringspolitikk og så sjekke åssen det matcher partiene - eller hva nå enn som er hjertesakene.

Jeg er blodrød i hjertet, mener fremtiden er grønn, og ønsker å stemme på noen jeg oppfatter har styringsevne, og som jeg ikke får vond smak i munnen av. Det ser ut til å bli SV i år. Jeg vil ha Støre som statsminister og SV så store som mulig for å nulle ut mest mulig SP - og gjerne Rødt over sperregrensa, jeg tror de vil ha godt av å ha flere enn Moxy på Stortinget. Kunne også stemt MDG, men selv om jeg er stor fan av ungdommen er det nok allikevel fortsatt slik at jeg mener at en noe mer variert sammensetning av bakgrunn og erfaring på stortingslista ville vært en fordel.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat