Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-21, 12:43   #12
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valg - hvilket parti

Jeg er medlem i (og delvis aktiv, er 2.vara til kommunestyret) i MDG.
Jeg valgte meg MDG i 2015 da Sp valgte Borten Moe til nestleder. For klimasaken er den absolutt viktigste saken for meg. Den trumfer alt annet. Men det er også viktig for meg å være trygg på andre kjerneverdier som likestilling, asyl og flyktningepolitikk og diskriminering. Jeg vet at jeg aldri vil våkne til lysebrune utsagn fra MDG.
Etter klima er landbruk min viktigste sak. Og har vært en del av landbruket i 30 år og jeg er skremt av det jeg ser. Både ute og hjemme. Vi er i ferd med å ødelegge det viktigste vi har. Matproduksjonen. Det trengs en formidabel snuoperasjon for å få orden på det. Og ingen har hittil hatt mot til å prøve engang.
Jeg er ikke enig med MDG i alt, særlig er rovdyrsynet i MDG ganske kraftig på kollisjonskurs med mitt (men jeg er ikke enig med Sp heller) og jeg er VELDIG skeptisk til narkotikapolitikken. Men alt i alt står MDG for et verdisyn jeg er svært enig i og en samfunnsutvikling på linje med det jeg ønsker meg.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat