Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-21, 09:40   #25
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.424
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva gjør dere med bursdagskort, takkekort, julekort etc?

Jeg har et sted jeg setter frem kort jeg har fått den siste tiden. Julekortene står der til jul. Jeg kaster når det er noe nytt å sette frem. Julekortene tas bort samtidig som julepynt. Da legger jeg dem i en pose sammen med pynten og kaster dem neste jul når jeg tar frem pynten (men sjekker først hvem jeg fikk av for å oppdatere min egen julekortliste). De første årene jeg bodde sammen med mannen min, hadde vi en stor eske med hyggelige minner hvor mange kort havnet. Etter hvert ble denne full, så vi droppet systemet. Trenger jo ikke 10 sånne minnekasser mener jeg, men gøy med den ene. Det eneste jeg har samlet på, er kortene vi fikk ifm. bryllupet, min sønns fødsel og dåp/konfirmasjon. Disse ligger hver for seg med pene sløyfer rundt.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat