Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-21, 14:00   #23
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skjule underforum eller spesifikke tråder?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Det tror jeg og, Nextlife.

Jeg tror også det.. som alle her nå vet (vertfall i m2) så kan alle nå navnet mitt etter at jeg igjen har stått frem i avisen sliter psykisk.

Jeg er ikke overvektig men sliter med mat. Jeg har et meget anstrengt forhold til mat og å lese at folk går ned er vanskelig fordi selv om min vekt (kun) er 53 kg så vil hode at kroppen skal ned til 40 igjen.. det er totalt ulogisk og ikke sunt men da føler jeg meg flink.

Når jeg leser om andre som bare spiser et knekkebrød til frokost eller skipper frokost for å gå ned. Vel, da gjør jeg det samme. Så blir jeg frustrert fordi jeg da havner på sykehus med hyponatremi osv.

Jeg liker tråden for oss som vil holde vekten.

Likevel skjønner jeg godt behovet for en slanke tråd fordi mange har jo noen kg for mye og ønsker å gå ned.

Men for oss som har/har hatt et vanskelig forhold til mat så er det vel triggende og vanskelig å la være å gå inn på en tråd som det stadig dukker opp nye innlegg i.

En ond sirkel…

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat