Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-20, 10:23   #7
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Instinkt. Viser styrke. Sikkert.

Kanskje det ja, et slags ur-instinkt? Nå er det jo til og med laget regel imot det, under fotballkamper, å ta av seg trøya for å feire. Skjønner jo det, at det går litt mye tid hvis man skal vente på at spillerne skal kle av og på seg for hvert mål. Men enda er det spillere som får gult kort, fordi trangen blir for sterk. Jeg for min del har jo absolutt ingenting imot menn i bar overkropp, så jeg synes det er helt strålende. Men synes fortsatt det er litt pussig.

Husker min datter også lurte på dette en gang, da hun og jeg var på fotballkamp. Vi var på Lerkendal og så en Europaligakamp mellom Rosenborg og ett eller annet russisk lag, mulig det var Zenit St.Petersburg. Vi satt slik at vi så rett over på bortesupporterne. I starten hadde alle på seg tøy i fargene til klubben sin, som seg hør og bør, men midtveis i kampen hadde alle tatt av seg på overkroppen og var nakne oventil. I Trøndelag. I November. Min datter spurte meg om hvorfor de gjorde det, hvorfor de ikke ville ha klubbtøyet på lenger. Jeg hadde ikke noe god forklaring, ut over at "de vil sikkert tøffe seg" (det var slett ikke alle de russiske fotballsupporterne som var utpreget veltrente altså).

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv