Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-20, 12:37   #12
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Helårssyklist - utstyr

Jeg har kjøpt ordentlig regnbukse i sånn gummistoff fra Didrikson, kjøpte den så stor at jeg får den utenpå vanlig bukse. Hadde en annen mer pustende sak, men opplevde å bli bløt på lår og knær.
Har også regnjakke i samme stoff, bruker den på dager det regner skikkelig. Har en tynn regnponcho liggende i sekken jeg kan ta på om jeg blir overrasket av en skur dager det egentlig ikke skal regne.
Har regntrekk til hjelmen og bruker bare bøff under når det er kaldt.

Jeg bruker varme alpinvotter når det er kaldt. De gir godt grep, er relativt vanntette og holder meg varm nok. Finnes også sånne varmeputer (f.eks Hot spot fra Clas Ohlson) det går an å putte i vottene om det er skikkelig kaldt. (Jeg legger de da oppå fingrene, ikke under.)

Det jeg ser jeg savner er noe som holder regnet vekk fra ansiktet når jeg sykler.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat