Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-20, 10:59   #3
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.165
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Helårssyklist - utstyr

Jeg investerte nettopp i regntøy fra Arcteryx. Det koster skjorta og litt til, men er tynt, lett, pustende og absolutt regntett. En bonus er at hetta på regnjakken er så stor at den kan trekkes utenpå hjelmen de dagene det virkelig pøser ned. Det reduserer dog sidesikten bittelitt og kan nok ikke brukes i tett trafikk. Ellers trenger du hummerklo-hansker som er varme og vanntette, en god sykkelforretning har sikkert det. Sko er litt triksete, det er vanskelig å unngå å bli våt på beina uten støvler. Hvis jeg ikke har mulighet til å skifte sko bruker jeg noen litt fine fjellsko i svart skinn som er vannavstøtende. På kontoret har jeg sko stående så jeg kan skifte når jeg kommer frem.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat