Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-06, 14:24   #28
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.127
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En egen plass for gutta?

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Hvor kult er det å tilbringe hele dagen et sted som er kjemisk fritt for damer, liksom?

Nettopp.
Her om dagen satt jeg og et par kvinnelige kolleger og tok en kopp kaffe, og så kom en mannlig kollega og lurte på om det var et rent damebord, noe vi forsåvidt benektet. Så sa han at "jeg synes i grunnen det er hyggelig å sitte sammen med bare damer, jeg", og da svarte jeg at "det synes i grunnen vi også ", men da så han litt paff og fornærmet ut, gitt.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat