Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-06, 13:06   #24
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.360
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En egen plass for gutta?

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Jeg skjønner Ryli veldig godt jeg....

Vi damene diskuterer foreldrerollen ut i fra vårt ståsted..........Hvorfor kan ikke gutta få diskutere på et eget forum?

For det første vil jeg veldig gjerne diskutere foreldrerollen med menn, og jeg ville vel tro at de var interessert i å diskutere den med damer også. For det andre så var ønsket at et sånt forum skulle handle om øl, fotball og duppedingser, noe de andre underforaene egentlig dekker. For det tredje så vil et guttehjørne bekrefte at dette er et forum for damer, noe det ikke spesifikt er, men for foreldre. Til sist, så diskuteres det ekstremt mye annet enn foreldrerollen her, faktisk mest andre ting. Og det er ting jeg regner med at det kan være interessant for gutta å komme med inspill i også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat